Kontingent
Medlemskab (u.18) - Halvårligt | JUNIOR-6
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info
  • OBS!!! Kontingentbetaling fungerer med automatisk træk på dit hævekort - foretager du dig ikke noget fornyes dit kontingent derfor automatisk
  • Kontingentbetalinger er bindende og du vil derfor ikke opnå refusion ved udmelding midt i en kontingentperiode, ligesom kontingentet ikke kan sættes på pause eller lignende.
  • Udmeldelse/ændring af kontingent foregår via Klubmodul (lettest via appen).

Tilmeld dig dette medlemskab, hvis du ønsker at være medlem fra indeværende måned til og med kommende august.

Fra 15 år er det muligt at få egen nøgleadgang til klubben, hvilken udleveres til åbne fredage eller efter aftale med klubværten (31163653/kontakt@aarhusklatreklub.dk)

OBS: Unge under 18 kan kun klatre under opsyn af en voksen med mindre de har fået dispensation til selvstændig klatring.

Pris fra nu, indtil 01.09.2024.
    543,00 kr.
    Gebyr